fredag 1 mars 2013

Snyggaste lacket under februari?

God eftermiddag gott folk! Det är månadsskifte så det är dags för en summeringsinlägg över alla nagellack som visats under februari. Månaderna går riktigt fort känns det som eftersom jag gör såna här sammanfattningar typ hela tiden :)

Något jag reflekterade över när jag samlade alla nagellack tillsammans så här var att jag visat väldigt många olika märken den här månaden vilket känns roligt. Jag räknade hur många olika märken som är representerade i min samling och det är faktiskt över 30 st så det skulle vara roligt att göra en månad med alla märken representerade. Vi får se om jag kanske kan lyckat med det :)

Anyhow, här är februaris alla nagellack:

 Color Club Cloud Nine | OPI Rising Star | Essie Where's My Chauffeur?


 Make Up Store Henric | Nfu Oh 66 | Orly Halo


 China Glaze Skyscraper | Essie Peach Daiquiri | Essie Stylenomics


 Color Club Eternal Beauty | OPI Pink-Ing Of You | HM Blue Bliss


 China Glaze Riveting | Milani Hi-Tech | NYX Girls Enchanted Forest


 Models Own Lili's Pink | Color Club Miss Bliss | HM Soaked In Purple




Essie Tour De Finance

 
Nail Arts:









Finns det något lack ni gillar lite mer än något annat eller ett lack som ni kanske skulle vilja att jag visade igen? Eller en nail art som ni vill att jag utvecklar på ett eller annat vis så kom väldigt gärna med feedback. Det är er feedback som gör bloggen levande och utan den vet jag ju inte vad ni vill se mer eller mindre av.


// Sleepy Elin 

7 kommentarer:

  1. Men du det här var ju svårt, så många fina och både Eternal Beauty och Riveting som är två av mina favoriter.

    Jag gillar ju blommorna du gjorde. Man blir så glad av att se den manikyren :)

    SvaraRadera
  2. Ojoj så många underbara lack, vill ha så många av dem. :-)
    Dina nailarts är ju sååå underbara, gillar de två senaste särkilt mycket. :-)

    SvaraRadera
  3. Så många fina lack! Jag dras direkt till holosarna, haha!
    Men annars, de 3 lack jag känner att jag vill ha mest är:
    The World is Not Enough, Skyskraper och Riveting! (av de jag inte äger)

    Många fina nail arts också, jag vill också kunna! :P

    SvaraRadera
  4. Jag gillar dina månadssammanfattningar.

    SvaraRadera
  5. Riveting är HELT fantastiskt! Går knappt att sätta ord på ju (: Jag måste verkligen köpa det!

    SvaraRadera
  6. Fröken Frodig2 mars 2013 kl. 19:26

    Scyscraper är min favorit, så himla fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fröken Frodig2 mars 2013 kl. 19:27

      SKyscraper såklart.

      Radera