måndag 18 mars 2013

Nail Art: I Miss You



Idag är det 10 år sedan det där hemska samtalet. Jag har onaturligt lätt att glömma massor av både viktiga och oviktiga saker men just den här dagen kommer jag aldrig någonsin glömma. Det är den värsta dagen i mitt liv.

Jag saknar dig så otroligt mycket min underbara lillebror!


Ja, ibland spelar det ingen roll hur missnöjd man blir med en manikyr för känslan och tanken bakom säger allt. Lacken jag använt är Pink Macaroon, Soaked In Purple och Nail Him, alla från HM.


// Sleepy Elin 

9 kommentarer:

  1. Sorgligt men vackert. Bra gjort tycker jag, fina du! <3

    SvaraRadera
  2. Men nej, vad ledsen jag blir... Livet är underbart på många sätt, men vissa saker är ofattbart grymma, ledsamma och orättvisa.

    Strykekramar! <3<3

    SvaraRadera
  3. Oj, inget jag visste, sorgligt verkligen. Många kramar till dig vännen! Manikyren blev superfin som vanligt, du är grym. ♥

    SvaraRadera
  4. Vissa dagar och vissa samtal etsar sig fast och tyvärr är det då oftast samtal som man önskar man aldrig behövt få.

    Jag skickar en stor kram till dig. Det sägs att tiden läker alla sår, men glömmer det gör man aldrig.

    SvaraRadera
  5. Åh så hemskt! *kram*

    Tycker manikyren ser jättefin ut men som du säger så är det ändå tanken bakom den som är det viktigaste här.

    SvaraRadera
  6. Det är precis så som Helena säger, det som verkligen etsar sig fast hos en är de samtal och händelser man önskar att man inte hade upplevt. Livet är fruktansvärt orättvist ibland men man måste ändå hitta styrkan inom sig för att kunna gå vidare. Styrkekramar till dig! <3

    Jag tycker att du lyckades riktigt bra med den här manikyren, kan inte ha varit lätt att måla hjärtan på fri hand.

    SvaraRadera
  7. Och så har nail art fått mig att gråta för första gången. Tanken och känslan säger verkligen allt. Tankar och känslor jag känner igen allt för väl, detta gör att denna nail art kan vara den finaste jag sett. Styrkekramar till dig!

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar manikyr till ett fint ändamål. Tror inte det är meningen att man ska glömma bort sådan dagar Elin. man måste minans dem för att man ska kunna minnas allt det fina med de som inte längre finns med oss.

    SvaraRadera
  9. Förväntade mig inte den här texten till en söt manikyr. Åh, så himla synd.. :( Kram Elin!

    SvaraRadera