måndag 25 mars 2013

EOTD - Blå

Tänkte skicka ut en snabb Eye Of The Day i cyberrymden. Varför inte när jag ändå inte har något för mig för tillfället? :)

Måste tillägga attjag blev riktigt nöjd med färg, form och o-yvigheten på mina bryn idag. Självklart ska jag testa Lumene Eyebrow Shaping Wax mer innan jag recenserar på riktigt men så här efter första användningen gillar jag den massor!


För er som väntar på en Face Of The Day så måste jag ännu en gång göra er besvikna... jag lyckades se ut som en svullen flodhäst med dubbelhakor överallt på alla bilder. Och så mycket vill jag inte bjuda på mig själv att ni får se det ;)

Jag lyckades ta en bild på delar av de prukter jag använde. Varför inte allt undrar ni? Jo, därför att jag alltid har min mascara och ögonbrynspenna i min neccesär och min blush alltid ligger i badrummsskåpet. Alltid. Jag ska försöka få med alla produkter till nästa gång men jag vågar inte lova något :)


Jag har använt:
 
Ansikte:
 

Bare Minerals Prime Time 
Loréal Paris Touche Magique Concealer

Bare Minerals SPF 15 Foundation Fairly Light N10
Bare Minerals Original Veil
Bare Minerals All-Over-Face Color Warmth
Loréal Blush True Rose

Öga:
MUS Eyeprimer Clear

MUS ED Artiqa (mitt på ögonlocket)
MUS MS Midnight Sailor (i yttre ögonvrån för att skugga med)
 
MUS ED Mercury (i inre ögonvrån för att öppna upp ögat)
MaxFactor Masterpiece Max Mascara
RIMMEL Dark Brown eyebrow pencil

LUMENE Eyebrow Shaping Wax
IsaDora Eyebrow Lifter 


// Sleepy Elin 

7 kommentarer:

  1. Snyggt! Gillar verkligen färgerna :)

    SvaraRadera
  2. Sååå fint, du passar i det blåa verkligen. :-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Du passade underbart bra i blått mot dina blå ögon. :)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med föregående talare - verkligen snyggt!

    SvaraRadera
  5. Tjusigt värre! Vaxet ska bli intressant att höra om framöver

    SvaraRadera
  6. Verkligen jättefint! Du passar verkligen i blått, dina ögon blir liksom ännu mer isblå. Och ögonbrynen ser jättebra ut också. Väntar med spänning på recension. Skulle själv behöva nåt som håller brynen på plats.

    SvaraRadera