torsdag 21 mars 2013

Haul - China Glaze Holographic's

Igår fick jag en avi och när jag kom till posten för att hämta ut mitt paket så stod det att Phoenix Beauty Lounge var avsändare - och det betyder att mina China Glaze holosar är här! :) 

Hamstern i mig ville ha allihopa så jag slog på stort och beställde alla tolv lacken i kollektionen och så här vid första anblickan så ser de riktigt fina ut. Precis som det skrivit överallt på nätet så är inte holon så tydlig som i OMG-kollektionen (en kollektion som jag för övrigt inte har ett enda lack ur men som jag sett IRL när jag fikade hemma hos Cactus när jag var i hennes hemstda senast). Jag tror ändå inte att jag kommer bli besviken på dessa lack eftersom min holo-kunskap bara räcker sig sex månader tillbaka :)

Bilderna jag tog blev verkligen usla förutom denna samlingsbild som ni får nöja er med den så länge. När jag ska testa dessa lack och visa på bloggen har jag inte bestämt, men om jag känner mig själv rätt så kommer det ta tiiid eftersom jag inte ens tagit mig igenom Color Clubs senaste kollektion. De kommer när de kommer helt enkelt. För ska jag tesat dessa lack så ska jag testa dem ordentligt i sol, annars är det ju inget skoj. 

Översta raden från vänster till höger:
When Stars Collide, Get Outta My Space, Infra Red,
Astro-Hot, Not In This Galaxy, OMG A UFO

Nedersta raden från vänster till höger:
Don't Ba A Luna-Tic, Strap On Your Moonboots, Take A Trek,
Sci-Fly By, Cosmic Dust, Galactic Gray

När jag ändå beställde från PBL så passade jag även på att klicka hem dessa två glitterlack från OPI som jag varit nyfiken på länge men som jag inte lyckats få tag i än. Jag är nyfiken på fler lack från både Euro Centrale-kollektionen och Mariah Carey-kollektionen men dem får jag ta nästa gång det kliar i klickfingret.  

Polka.com och Pink Yet Lavender

Jag tänker inte ens fråga vilka lack ni vill att jag ska börja med att visa för jag tror ni kommer att berätta det ändå, haha. Jag tror det blir en riktigt spännande vår här på bloggen, eller vad tror ni? ;)


// Sleepy Elin 

13 kommentarer:

  1. AAAAH, så avis jag blir! Holo-lacken ser så snygga ut. Känns som om jag vill köpa allihopa också, men ska förska hejda mig, dock blir det nog fler än vad jag trodde från början. Men håller med dig, bättre att fota dem i sol, speciellt när de ska vara lite "mesiga" i holon, man vill ju se deras fulla potential och inte tagit i skuggan. Inte ens CC halo hues är ju speciellt snygg om man visar dem i helt fel ljus. Ser fram emot solen och fina swatchbilder på dessa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte också försöka hejda mig men det gick inte :) Nåväl, nu är de här och de är fantastiska! Frågan är vart jag ska förvara dem...

      Radera
  2. Åhhh, ögongodis!!!!!
    Jag har Strap on... på naglarna just nu, och jag blir verkligen sugen på att skaffa resten av kollektionen. Jag köpte bara fyra till att börja med, men jag måste nog klicka hhem resten också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det verkar som att många börjar lack a med just Strap On Your Moonboots men jag vet faktiskt inte alls vilken jag ska välja själv... Kanske blir det så att jag skjuter upp beslutet lite så jag slipper ha ångest :)

      Radera
  3. Åhh nice! Gud så roligt med stora lackpaket! Finns inget bättre, ska bli kul att se dessa sen....:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag längtar verkligen efter att testa dem allihopa... Det är bara det att jag inte ens vågar öppna flaskorna just nu för de känns så "speciella" :)

      Radera
  4. Jag vill också ha allihop! Dom ser fantastiska ut och ja, jag vet att folk är misnöjda med holo-effekten men jag vill *ändå* testa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag förstår att du vill testa dem för de ser ypperligt fina ut här hemma på skivbordet :)

      Radera
  5. Är fortfarande inte supersugen, kommer troligen att köpa några stycken i alla fall. Men inte just nu.

    SvaraRadera
  6. Åhhh herregud Alla HoloGlam!!!

    Jag vill också ha,tycker det är finare med den mjuka lite försiktigare holon som det ju är i dessa,......Well får se hur det ser ut i plånboken framöver,blev ju så sjukt sugen!!

    SvaraRadera
  7. Slog till på allihop när de kom in hos H2T. Jag tror (eller hoppas kanske) att de ska vara bättre än de sett ut på bild just för att hololack är så himla otacksamt att fota, 30% av effekten försvinner ju alltid när man fotar det. Så jag ser fram emot att paketet ska snigla sig hit

    SvaraRadera
  8. Jag väntar med spänning på ett superefterlängtat paket från H2T med både dessa 12 skönheter samt de 6 senaste Halo Hues. Vill ha paketet nu!! :D

    SvaraRadera
  9. WIIIIEE! *hoppar och klappar händer*
    Jag vill också haaaa! Polka.com också.

    SvaraRadera