fredag 8 mars 2013

En liten paus...

Idag blir den tredje dagen på raken då jag inte visar något nytt lack här på Sleepy Elin. Jag "missade" Grön Onsdag hos Vacker & Underbar, Pink Thurday hos Princessemma och idag så är det ju Holofredag hos Skimmerskuggan men sanningen är den att jag orkar inte blogga just nu. Jag orkar inte skriva något. 

Självklart så fortsätter jag måla naglarna och ta bilder så bildbanken kommer fyllas på och när jag väl är tillbaka kommer jag förhoppningsvis ha massor av skoj att visa er. Men som så många andra bloggare har skrivit så ska det vara roligt att blogga och just nu är det andra saker som pockar på min uppmärksamhet. Som att kramas med min pojkvän och våra katter, åka till Sickla för att gå på ElGiganten, titta på Tv-serier hela dagen eller ta en promenad i solen. Ja, i vet :)

Jag kommer antagligen inte att vara frånvarande särskilt länge och jag hoppas att ni inte glömmer bort mig under min korta frånvaro. För det är ju faktiskt så mycket roligare att blogga om man vet att någon läser.

Vi ses snart igen!


// Sleepy Elin 

18 kommentarer:

  1. Självklart sa du ta lite ledigt från bloggen. Alla som bloggar vet ju hur mycket tid det tar och ibland är det inte roligt. Precis som du säger ska du göra annat då! Det blir ju så mycket roligare när man väl sätter igång igen.
    Vi glömmer det dig inte under tiden du har paus. :)

    SvaraRadera
  2. Klart vi inte glömmer bort dig! Gör det du själv känner för ett tag så är vi här sen när du är sugen på att blogga igen :)

    SvaraRadera
  3. Klart du ska göra det du känner för! Man måste ju såklart inte blogga varje dag eller så, vi glömmer dig verkligen inte! Kram på dig, hoppas du "kommer tillbaka" snart :)

    SvaraRadera
  4. Bloggar gör man när man vill och känner för det! Det där med tv-serier och promenader i solen lät riktigt skönt. Jag är kvar här när du känner för att blogga igen.

    SvaraRadera
  5. Jag tror det kommer bli så för mig också speciellt i sommar eller kanske t.o.m. längre fram i vår, vem vet. Men man behöver nog de pauserna, det är nyttigt, man mår bra av att göra annat. Bloggen tar mycket tid och du gör helt rätt som ägnar dig åt det du vill just nu! Många kramar!

    SvaraRadera
  6. Unna dig du lite semester från bloggen! Jag kommer hänga kvar här även när du kommer tillbaka.

    SvaraRadera
  7. Att blogga är inget heltidsjobb även om det kan kännas som det. Därför är det så jäkla bra att man kan låta bli att blogga när man inte känner för att blogga! Ta den tid du behöver, du behöver inte känna någon press alls över bloggandet! Vi väntar och läser när du kommer tillbaka :)

    SvaraRadera
  8. Hoppas du kommer tillbaka snart men jag förstår dig precis. Speciellt när solen håller på att smyga sig sakta fram så vill man gärna passa på och njuta utav dagen :)

    SvaraRadera