lördag 23 mars 2013

Shopping i Göteborg

Igår var jag på en snabbvisit i Göteborg och jag tänkte passa på att visa er vad för roligt jag shoppade där. Mina "treats" kan man säga :)

Eftersom det var 15% för Guldmedlemmar på Kicks handlade jag ett Eyebrow Shaping Wax från Lumene samt Eyebrow Lifter från IsaDora där. Jag har länge stört mig på att mina ögonbryn ser så yviga ut på mina EOTD-bilder och min syster har använt Eyebrow Shaping Wax i flera år och hennes ögonbryn ser alltid fantastiska ut så därför tänkte jag att jag skulle testa. Eyebrow Lifter har jag varit sugen på ändå sedan den lanserades och det ska bli roligt att sätta den på prov!

På Åhléns så hade de erbjudande på Dip-In Nagellacksremover från Depend så jag passade på att köpa en och sist men inte minst var jag in på NK och hittade Mahogany Magic från China Glaze på rea så den betalade jag bara 29 kr för. 

När jag har provkört Eyebrow Shaping Wax och Eyebrow Lifter ett par gånger så kommer det så klart recensioner på dem så att vi får lite mer variation här på bloggen.


Lumene "Eyebrow Shaping Wax" 89 kr (jag betalade 75,5 kr)
IsaDora "Eyebrow Lifter" 89 kr (jag betalade 75,5 kr)
Depend Dip-In Nagellacksremover 60 kr (jag betalade 45 kr
China Glaze Mahogany Magiv 98 kr (jag betalade 29 kr)


// Sleepy Elin 

3 kommentarer:

  1. Alltid kul med shopping, du har hittat mycket fint. Nyfiken på EyeBrow Shaping Wax, ska bli kul att se vad du tycker om den. :-)

    SvaraRadera
  2. Kul shopping!
    Har jag oxå haft idag :)

    SvaraRadera
  3. Oj, visste inte ens att EyeBrow Shaping Wax fanns, ska bli kul att se vad det är för nått.

    SvaraRadera