lördag 30 mars 2013

Glad påsk!

Jag tänkte bara skicka ut ett snabbt GLAD PÅSK till er alla och samtidigt visa vad jag har på klorna denna påskafton. Jag är nu inne på tredje dagen med mitt egenfrankade holo på naglarna och som ni ser - ingen tip wear! 

Jag ville dock piffa till manikyren lite och valde därför OPI-lacket Which Is Witch? och försökte göra en omvänd gradient. Det gick visserligen bara "sådär" men jag tycker lacken komplimenterar varandra jättebra och det glänser och glimmar och glittrar massor i solen. Jag är nöjd och det är det viktigaste :)

 

// Sleepy Elin

11 kommentarer:

  1. Jättesnyggt. Både ditt holo-franken och Which Is Witch? ser riktigt bra ut i en gradient. :)

    SvaraRadera
  2. Det här lacket har du gjort väldigt bra! Grymt snyggt. Gillar gradienten också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Jag är riktigt stolt över hur lacket blev till slut :)

      Radera
  3. i'm loving the sparkles and holo!

    SvaraRadera
  4. Lacket är så fint som det är, men jag gillade verkligen glittret ovanpå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Jag kände att lite glitter kan ju inte skada - och det tycker jag inte det gjorde heller :)

      Radera
  5. Snyggt. Sådär gör jag väldigt sällan. Har svårt att tänka outside the box. Tack för tipset

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jag har nog heller aldrig gjort så här innan... Men någon gång ska vara den första och det blev verkligen jättesnyggt!

      Radera