onsdag 20 mars 2013

Jag firar 50 följare med en GIVEAWAY!

Igår kväll så hände något magiskt på bloggen, min lilla bloglovin-mätare här till höger tickade nämligen upp och visade 50 st följare vilket känns helt sjukt eftersom jag ju började blogga alldeles nyss. Och eftersom ni, mina läsare, ger mig så otroligt mycket i utbyte så tänkte jag nu ge tillbaka och ha en liten giveaway :) 

Det jag tänkte slumpa bort är produkter och nagellack som jag själv gillar och som jag visat på bloggen (eller kommer att visa inom en snar framtid). Min lilla "goodie bag" innehåller

- 2x5 g Pores Be Pure ansiktsmask från Formula 10.0.6
- 60 ml Camomile Gentle Eye Make-Up Remover från The Body Shop 
- OPI DS "Reserve
- NYX Girls "Enchanted Forest"
- NYX Girls "Dorothy"

Alla produkter och nagellack är så klart helt nya och oöppnade :) Och om det slinker ner några fler goodies i påsen så skulle jag inte bli överraskad om jag vore er ;) 


För att vara med och tävla så vill jag att ni mailar mig på sleepy.elin@gmail.com och skriver "Jag vill vinna din goodie bag!" som ämne. I mailet vill jag att ni svarar på t små frågor:
1. Vad vill du se mer/mindre av på Sleepy Elin?
2. Om du/din personlighet vore ett nagellack, vilket nagellack skulle du vara och varför?

För att tjäna en extra vinstchans så kan ni göra lite reklam för min giveaway via er blogg, facebook, twitter eller instagram och bifoga en länk i mailet.

Jag drar en lycklig vinnare genom att skriva ner alla deltagares namn på en lapp, och de som även gjort reklam för min giveaway får två lappar med sitt namn på. Alla lappar kommer att blandas i ett kärl av lämplig storlek och sedan gäller det att hålla tummarna helt enkelt.

För att delta i min giveaway måste du ha en svensk adress dit jag kan skicka din goodie bag. 

Deadline för min giveaway är söndagen den 7e april kl 23.55. 


Lycka till! 


// Sleepy Elin 

11 kommentarer:

  1. Mailat och twittrat!
    https://twitter.com/hksj71/status/314390942415208449

    SvaraRadera
  2. Mailat och gjort reklam på faceboon :)
    Yay!
    Grattis till 50 följare!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Har skickat mail till dig! :D

    SvaraRadera
  4. VA? Har du inte fler än 50? Det trodde jag du hade fått för länge sen, det BORDE du ha fått för länge sen. Den här bloggen ligger ju helt klart på min topp fem över de jag alltid läser!

    Grattis i alla fall, det är en stor milstolpe!

    Jag har bloggat om det i alla fall, och skickar mail alldeles snart!
    http://nailme.blogg.se/2013/march/ny-give-away.html

    SvaraRadera
  5. okej nu sitter jag vid en dator och kan kommentera, gick inte så bra via mobilen :) men som sagt har nu reklamat dig på insta samt svarat på frågorna i mail :) hihi! kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till 50 följare! Nu har jag mejlat dig, efter långt om länge :P

    SvaraRadera
  7. Grattis till 50 följare :-D
    Jag har skickat mejl,och bloggat och länkat :-)

    SvaraRadera
  8. Grattis!
    Jag har mejlat, bloggat och länkat! :)

    SvaraRadera
  9. Grattis till milstolpen, mycket välförtjänt!:)

    SvaraRadera
  10. Nu är jag med i sista stund ;) har även tipsat på bloggen och mailet ligger i din inkorg :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Attans! Missade med en dag :(

    SvaraRadera