tisdag 12 mars 2013

MEGA-haul!

Här kommer ett stort haul-inlägg... Närmare bestämt 33 st lack stort :) 

Det är resultatet av Göteborgsresan, 25% rabatt hos Darling Diva, byteshandel på Facebook, en Wrapp hos Nelly, ett gigantiskt presentkort som jag vunnit hos Bangerhead samt en beställning hos Llarowe eftersom Dollish Polish gjort en The Big Bang Theory-kollektion och eftersom jag missade ett lack i den kollektionen så tröstshoppade jag ett lack från Picture Polish istället.

Depend (holo!)
2027, 2030, 2031, 2033, 2035, 2036

Darling Diva
Dangerous Driver, Ringer, Baby Got Back, Seriously Serious

Darling Diva
Pink Champagne, Unicorn Bath, Roller Girl

China Glaze: Water You waiting For, Winter Holly
Nubar: Enchanting Red
Color Club: Sex Symbol

Zoya
Storm, Aurora, Kissy

HM: Norwegian Sky, Pink Macaroon, Prim & Proper
Essence: Time For Romance

OPI: Get Your Number, Pirouette My Whistle
Picture Polish: Focus

Deborah Lippmann
Let's Go Crazy, Mermaid's Dream, Across The Universe

Dollish Polish
BAZINGA!, I'm Not Crazy My Mother Had Me Tested, Coitus

Vågar jag berätta att jag saknar en del inköp som inte har kommit än också? Några Pixie Polish, en vinst i en Giveaway, två glitterlack från OPI och för att inte glömma China Glaze Holographic-kollektionen. Nog lär jag har lack att blogga om i vår alltid :)


// Sleepy Elin

31 kommentarer:

  1. WOW!!!! Sååå många otroligt fina lack du köpt/vunnit!! Läääängtar så efter att få se dessa!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, med alla de här nya lacken på hyllorna är det svårt att sakna inspiration är särskilt lång stund :)

      Radera
  2. Jisses vilken haul och så många skönheter! Du kommer älska Seriously Serious, det är nog ett av de finaste lacken jag äger. Ser fram emot swatches, speciellt av Darling Diva-lacken och så TBBT-lacken så klart. Är så avundsjuk på er som lyckades fånga den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har stora förhoppningar på Seriously Serious men jag vågar inte använda det nu eftersom jag kommer behöva använda foliemetoden att ta bort lacket och jag har nagellim på var och varannan nagel just nu som isf kommer försvinna...
      TBBT-lacken finns på Dollish Polish hemsida om du är sugen ;)

      Radera
  3. Galet fina lack! Visste inte ens att Zoya hade gjort ett rosa lack som Kissy. Och DL ser riktigt läckra ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt noll koll på Zoya så Kissy blev ett sånt där spontaninköp. Jag tror det kommer vara jättefint!

      Radera
  4. Svar
    1. Jag har jobbat hårt med klickfingret ;)

      Radera
  5. Åh herregud vad härligt! Jag är smått avundsjuk på alla dina underbara darling diva lack! Ska bli sjukt kul att se dem :) Hoppas du hittar tillbaka till inspirationen nu (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är riktigt glad att jag slog till när de hade 25% hos Darling Diva trots att jag egentligen kanske inte hade råd.
      Jag har Dangerous Driver på naglarna nu och den är helt fantastisk!

      Radera
  6. Så många fina! Är grön i ansiktet av avundsjuka! ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska du inte vara, du har säkert egna hauls inplanerade :)

      Radera
  7. Åh va roligt inlägg! Man vet ju inte vilken av godbitarna man ska önska att få se först... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önska på bara! Jag vet själv inte i vilken ordning jag ska testa dem :)

      Radera
  8. WOW! Härligt att se! Ser fram emot att se dessa på bloggen framöver

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska göra mitt bästa... Men 33 st kommer ta en stund :D

      Radera
  9. Åh wow! Åh wow! Åh wow! Får jag flytta hem till dig?

    Jag hoppas du får tillbaka din blogglust ordentligt snart för det är MYCKET här jag ser fram emot att se, som t.ex (men inte begränsat till) Baby Got Back, Unicorn Bath och alla Deborah Lippmannlacken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tro mig när jag säger att jag verkligen gör ALLT i min makt för att få tillbaka blogglusten. Jag har tex precis gjort min förste jellymacka någonsin. Jag tänker att om det finns snygga bilder att visa upp så kanske jag känner att jag bara måste skriva om dem och visa upp dem :)

      Radera
    2. Och dina önskemål om lack är också några av de jag ville testa själv så några av dem lär nog dyka upp bland de första inläggen :)

      Radera
    3. Spännande! Det ser jag fram emot! Men för allt i världen, STRESSA inte tillbaka lusten för det brukar aldrig fungera. Att jag längtar efter att du ska få tillbaka lusten betyder bara "åååh sugen på att se alla lack" och inte att jag tycker att du ska skynda dig tillbaka varken för min skull eller nån annans. Vill bara förtydliga det eftrsom det finns vissa bloggläsare som tycker sig ha rätt att kräva saker av bloggaren och jag är precis tvärtom. Jag är visserligen nyfiken på alla nya lack och på jellymackan men jag är mera mån om att du ska må bra och blogga när du vill än att jag ska få se lacken.

      Radera
    4. Åh, vad gullig du är! <3
      Jag känner mig faktiskt sugen på att blogga... det är det där med skrivandet som inte känns lika roligt för tillfället. Kanske blir det något mellanting... Vi märker! :)

      Radera
  10. åhh, grym haul! :) Jag är nyfiken på Zoya kissy. Ifall du skulle ha svårt att välja liksom

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rackarns, jag var så nära på att välja Kissy men jag gjorde en jellymacka istället ^^ . Men du ska se att jag inte kan hålla mig ifrån att testa den särskilt länge :)

      Radera
  11. Ja jisses vad mycket läckra flaskor:) Vad mycket du kommer njuta av dessa lack i vår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag verkligen att jag kommer göra. Jag älskar dem alla innerligt redan nu :)

      Radera
  12. Tjolahopp!!
    Massa underbart att lacka med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen. Synd bara att jag har så få fingrar för jag vill testa så många! :)

      Radera
  13. Men shit vilken haul :) hoppas du får lusten att blogga tillbaks snart, du har ju gott om virke i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så här många nya lack har jag nog inte lyckats samla ihop på en och samma gång tidigare :)
      Lusten kommer nog snart... jag känner hur den kryper fram så smått. Saknar att blogga ordentligt och det är ju ett bra tecken :)

      Radera