måndag 25 mars 2013

IsaDora "Peacock"

Då har det gått en hel vecka sedan det var Blå Måndag senast så nu är det dags igen för  Linda som driver Lindas Nailorama att samla ihop den svenska bloggvärldens blå nagellacksinlägg. Idag tänkte jag visa er ett av förra höstens snyggaste blå lack, nämligen Peacock från IsaDora. Peacock är ett av 12 nagellack i Jewels Of The Orient-kollektionen från vilket jag äger förvånansvärt många lack men bara har visat ett enda tidigare, nämligen Beetle Green.

Om ni inte har sett det redan så har jag börjat fixa med kollektionsetiketter så att ni lätt ska kunna få upp en lista på alla lack som jag visat från en viss kollektion. Just nu kanske just den funktionen inte är så skoj men i framtiden så ska det ju göra sökandet här på bloggen mycket enklare. Jag har ju även etiketten Kollektionssammanfattning om man vill se samlingsinlägg på de kollektioner jag visat alla lack ur.


Men vi ska ju prata om Peacock. Jag har faktiskt inte testat det här lacket för än nu och jag är så otroligt glad att jag inte drog ut på det ännu längre för oj vad snyggt det är! Färgen är riktigt mörkt blå och med skimret i så blir det hur snyggt som helt tycker jag. Oj vad jag trivs i såna här lack!

En annan bra grej är att det är en one coater! Nu är det inte ett lager på bilderna utan två eftersom jag målade så otroligt fult så det finns inte, haha. På bilderna har jag inte heller någon SV utan all glans ni ser kommr från Peacock sigsjälvt.


Ja, det här är lacket seglade absolut upp som ett av mina favoriter direkt utan tvekan om saken. Jag är sugen på att skaffa en back-up kan jag säga... :)

Färg: 5/5 
Applicering/formula: 5/5 
Elins betyg baserat på "känsla": 5/5 


// Sleepy Elin 

7 kommentarer:

  1. Det är himla fint faktiskt :) Måste nog använda mitt snart igen :)

    SvaraRadera
  2. Detta är verkligen så snyggt!!
    Inser att jag har en hel del jag lackat med men eftersom bloggen med nagellack är så ny inte har visat dom!!
    Kul då "måste" jag ju använda dom igen :)

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen superfin blå. Nu ångrar jag att jag inte köpte det i höstas. :)

    SvaraRadera
  4. Så snygg blå!!
    Den gillar jag verkligen!

    SvaraRadera
  5. men WOW nu ångrar jag att jag inte skaffat det här!

    SvaraRadera