onsdag 13 mars 2013

Massor av grönt...

Här om dagen fick ni titta på blå lack och idag tänkte jag att vi skulle kika lite närmare på de gröna. 17 st har det faktiskt hunnit bli. Jag tror att om Grön Onsdag hade börjat lite tidigare så hade det varit ännu jämnare, jag känner att jag var lite dålig på gröna lack i början av min "blogg-karriär" :)

Jag hoppas ni hittar något ni gillar!

China Glaze
Holly-Day
Ciaté
Oil Slick
Essie
Stylenomics

Make Up Store
Henric
KleanColor
Holo Green
Milani
Hi-Tech

NYX Girls
Enchanted Forest
Loréal
Perle de Jade
China Glaze
Glittering Garland

Cirque
Lonesome George
Nfu Oh
66
Color Club
Angel Kiss

Color Club
Ho-Ho- Holly
IsaDora
Beetle Green
Gina Tricot
Holographic Green



China Glaze
I'm With The Lifeguard
Essie
Navigate Her




Vill ni titta på ännu fler gröna lack så kika in hos Vacker & Underbar eftersom det är Grön Onsdag idag :)


// Sleepy Elin
 

10 kommentarer:

  1. Åhhh sååå otroligt vackert med grönt. Mycket vackra gröningar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det visade vara en hel del med extraordinära snyggingar i den samlingen :)

      Radera
  2. Måste bara säga att du har så otroligt fina naglar, riktiga drömnaglar faktiskt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh! Det är verkligen en av de finaste komplimanger man kan ge en nagelbloggare, vad otroligt glad jag blir! Tack! :)

      Radera
  3. Sååååå mycket snyggt! Borde helt klart skaffa flera gröna lack eftersom det är en färg jag älskar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade svårt med temadagarna i början men efter ett tag märkte jag att jag började köpa lack i färger så de skulle passa :)

      Radera
  4. Massa massa fint! Hade annars varit kul att se 17 gröna lack den 17 mars!(st patrick's day!) ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan ju visa det här inlägget igen då om du vill ;)

      Radera
  5. Här finns ju en massa skönheter men favoriterna är helt klart Lonesome George och I'm With the Lifeguard :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker nog att Lonesome George är i en klass för sig men sen gillar jag nog kombinationen med Enchanted Forest ovanpå Hi-Tech. Det tycker jag blev riktigt snyggt :)

      Radera