tisdag 1 oktober 2013

Snyggaste lacket under juli, augusti & september?

Här kommer ett inlägg som haft lte paus under sommaren, och ni kommer snart förstå varför. Jag tycker verkligen bra om mina månadssammanfattningar och jag använder den etiketten ofta när jag ska söka efter något här på bloggen. 

... Men som sagt så har det inte blivit några under sommaren av och det är av den enkla anledningen att jag inte har bloggat särskilt mycket för än nu i september när jag kom igång igen (yay!). Det har visserligen varit några dagars paus nu när svärmor varit på besök men det kommer nya inlägg strax, I promise! Nåväl, låt os titta igenom vad som hänt under juli, augusti och september och kommentera gärna om det var något speciellt lack ni tycker mer om än de andra :)

Juli

 Max Factor Fantasy Fire | Sleepy Nail Polish Cupcake | Color Club Ultra-Astral


 Smitten Polish Beautyberry Gumdrop | Pahlish Sugar Venom | Oopsie Daisies Glacier


 HM Jungle Me | L.A. Girl Electric Coral | OPI Can't Let Go



Augusti

Sleepy Nail Polish If The Galaxy Was Pink



September

 HM Samba | Sleepy Nail Polish Sky High | Pahlish Prayers For Rain


 High Voltage och Tiffany Case | China Glaze Pom Pom | Cirque Bejeweled


 Nail Pattern Boldness Texas Tea | Darling Diva Roller Girl | Orly Monroe's Red


 HITS Progressivo | Essie Lilacism | Layla nr 05


 Zoya Song | Cirque Epoch | Orly Velvet Rope





 Nail Art





Mina favoriter..? I juli måste det nog vara Electric Coral från L.A. Girl även om Ultra-Astral från Color Club och mitt eget Cupcake inte kommer långt efter. Augusti säger sig ju självt för mitt egna If The Galaxy Was Pink är otroligt fint, jag är så nöjd med hur det lacket blev! Under september så är det dött lopp mellan tre manikyrer, High Voltage och Tiffany Case som var en riktig wow-manikyr och Bejeweled från Cirque kunde jag inte få nog av, och sist men inte minst übervackra Progressivo från HITS.

Vad imponerade mest på er?


// Sleepy Elin 

5 kommentarer:

  1. Oj flera vackra lack här ju. Jag gillar mååååånga, men ska nämna några. Color Club Ultra-Astral, Sleepy Nail Polish If The Galaxy Was Pink, Sleepy Nail Polish Sky High, Pahlish Prayers For Rain, HITS Progressivo, Orly Velvet Rope. Och sen gillar jag ju Nothing Else Matters, det är en superfin nail art! :-) ♥

    SvaraRadera
  2. Många vackra lack! Jag gillar nog mest Electric Coral och Progressivo, så himla fina!

    SvaraRadera
  3. Svårt att välja.... Riktar nog in mig på dom mest skimmer och hololacken! :D

    SvaraRadera
  4. Älskar många men China Glaze Pom pom känns som ett MÅSTE i samlingen efter dina bilder. Hur fan kan jag ha missat det?!

    SvaraRadera
  5. Om man bortser från de fina Sleepy-lacken så är min favorit otroligt nog Dd's Roller Girl:)

    SvaraRadera