söndag 27 oktober 2013

Nail Art Sunday - Tema: Halloween

Dags för Nail Art Sunday hos Lelack igen och eftersom dagens tema är Halloween så har jag knåpat ihop en Halloween-manikyr att visa upp. Jag googlade "Nail Art Halloween" för inspiration och hittade så mycket skoj att jag var tvungen att göra en skittle nå jag inte kunde bestämma mig för bara ett motiv...

... Jag är dock varken nöjd med hur motiven blev eller fotona den här gången och eftersom jag hållit på i evigheter så orkar jag inte göra om så ni får ta det för vad det är. Jag får helt enkelt göra om och göra rätt någon gång i framtiden.


Lacken jag använt är: 
- Entourage (China Glaze)
- Heaven White (Misa)
- Blackout (Maybelline Colorama)
- Skull & Glossbones (OPI)
- She's Pampered (Essie)
- Butler Please (Essie)
- Si Vous Please (Color Club) 
- Lemon Cream (Mavala)


 // Sleepy Elin 

18 kommentarer:

  1. Varför inte nöjd? Både bilder och målandet är ju skitsnyggt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hår på naglarna på bilderna... och Frankensteins mun är för sned och näsan passar inte in, mumien har fel färg, huset lyser inte som jag ville, spöket är alldeles hackigt och suddigt i konturerna och spindelns ögon blöder :(
      Ja, så petig är jag med mina manikyrer :/

      Radera
    2. Äh. Kolla mina monster. DE är misslyckade!!!

      Radera
  2. JA VAD TUSAN ÄR DU INTE NÖJD FÖR!? Underbart läskigt ju haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ibland så kommer perfektionist-Elin verkligen fram...

      Radera
  3. Hur snyggt som helst, men jag känner igen självkritiken ;)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det var superfint, verkligen!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att det var superfint, verkligen!

    SvaraRadera
  6. Jätteläckra naglar! Jag känner igen det där självkritiska också men jag tycker att det du upplever som "fel" funkar jättbra in med temat. Jag menar Frankenstiens monster SKA vara sned med ansiktsdag som inte passar och en spindel med blödande ögon är ju ÄNNU mera läskig.

    SvaraRadera
  7. Men det är ju sååååå snyggt!! :-)

    SvaraRadera
  8. Det är ju jättefint!!!

    SvaraRadera
  9. Jag tycker du borde vara hur nöjd som helst, det enda jag såg var att spindelns ögon blödde lite., resten reagerade jag inte på ens efter att ha läst vad du inte var nöjd med.

    SvaraRadera
  10. Jag tycker du ska vara jättenöjd med manikyren och bilderna! Nu är du för hård mot dig själv.

    SvaraRadera
  11. Känner igen det där kritiska! Men jag kan däga av erfarenhet att det oftast bara är en själv som tänker på det. Jag älskart!

    SvaraRadera