lördag 19 oktober 2013

Different Dimension "Ditz" (United in Pink)

Och jag som tyckte jag var sen med gårdagens bidrag till United In Pink och så blir det här inlägget ännu senare, ja, vad ska jag säga. Jag har liksom ingen disciplin att förbereda inläggen på kvällen just nu och sen så har jag saker för mig på morgonen och förmiddagen. Idag tex så har jag tillbringat förmiddagen med att vandra runt i Gamla Stan tillsammans med Princessemma. Vi har tittat på skönhetsprodukter, letat dalahästar, fikat och pratat MASSOR. Det har varit en jättebra dag helt enkelt :)

Men... jag gissar att ni struntar fullständigt i vad jag har gjort på förmiddagen för ni vill bara kika närmare på lacket som jag visar idag. Visst har jag rätt? ;) Idag är det Ditz från Different Dimension som står på menyn och mamma mia vad vackert detta rosa smygholo är. Jag skriver smygholo för det är liiite holografiskt även om mina bilder tyvärr inte visar något av det. Men jag vet inte om man behöver mer holo än så här för lacket är ju helt gudomligt precis som det är.


Det behövdes endast två lager för att få Ditz opakt och det var två väldigt lättmålade lager. Ingen städning behövdes och med ett lager Seche Vite på så blev lacket yttort på 5 korta minuter. You got to love lättapplicerade lack som torkar snabbt! <3


Nu är snart United In Pink-veckan slut och jag måste erkänna att även om jag ÄLSKAR rosa så ska det bli skönt att få måla naglarna i andra färger igen. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag dock återkomma till Ditz strax igen för även om jag redan burit lacket två gånger så gör de här bilderna att jag blir sugen på det igen. Som sagt, vem kan tacka nej till tuggummirosa naglar? :)

Färg: 5/5
Applicering/formula: 5/5
Elins betyg baserat på "känsla": 5/5
Inköpsställe: Different Dimension på etsy


// Sleepy Elin



6 kommentarer:

  1. Det var faktiskt ett snyggt rosa lack :) är ju inte så många rosa som jag gillar men detta skulle jag kunna tänka mej

    SvaraRadera
  2. Detta är ju verkligen HELT fantastiskt vackert!

    SvaraRadera
  3. Och du passar ju så bra i rosa :)
    Det är väldigt sött

    SvaraRadera
  4. En tiopoängare!:) Och så låter det som du haft en mysig och härlig dag.

    SvaraRadera