fredag 18 oktober 2013

IsaDora "Power Pink" (United in Pink)

Idag blev mitt bidrag till United In Pink visst lite sent... Men det blir lätt så när man är uppe och tittar på Tv-serier halva natten och sen vaknar kl 11 :/ Och innan man kan blogga så måste man duscha, kolla mailen, äta frukost, Facebooka, borsta tänderna, jaga katten som ylar, klä på sig och sen, sen kanske man har tid att blogga. Och där är jag nu :)

Om jag inte hade tittat på TV-serier hela kvällen igår utan beskurit bilder till bloggen istället så hade jag kunnat bjuda er på holo idag (det är ju trots allt Holofredag i vissa delar av bloggvärlden) men eftersom jag valde mitt eget nöje istället för ert så får ni de bilderna imorgon istället :) Nåja, Power Pink från IsaDora är verkligen inte ett dåligt val av fredagslack det heller. Jag älskar den här sortens starka rosa (hm... jag älskar alla nyanser av rosa!) men det här lacket imponerade tom med på min pojkvän. Och DET är inte lätt gjort!
 

Detta power-rosa lack har otroligt bra formula och täcker nästan helt på ett lager, två lager var vad jag behövde måla för att få full täckning. Den breda penseln gör att det är extra lätt att måla nära nagelbanden utan att måla på dem och resultatet blir jämnt och snyggt och blankt. Självklart har jag toppat min manikyr med Seche Vite men det gjorde jag bara för torktidens skull, inte för glansens.


Jag har virrat lite om allt möjligt i det här inlägget utan att egentligen säga vad jag tycker om lacket och så ska det ju inte vara. För jag gillade verkligen Power Pink och det vill jag ska framgå ordentligt. Färgen är precis så "wow-ig" som jag gillar allra mest och om man också plussar på att lacket var lättapplicerat så blir det full pott i min bok. Jag tycker verkligen Power Pink är hur vackert som helst och jag är sååå glad att jag har det i min samling! 

<3

Färg: 5/5
Applicering/formula: 5/5
Elins betyg baserat på "känsla": 5/5
Inköpsställe: HM


// Sleepy Elin





8 kommentarer:

  1. Grymt snyggt! Väldigt passande namn, det är verkligen power-rosa!

    SvaraRadera
  2. Åh det är så snyggt:) Jag måste verkligen införskaffa det!!

    SvaraRadera
  3. Härlig rosa, älskar såna här knalliga nyanser!

    SvaraRadera
  4. Jag vet att många tycker att Isadora är dyr med tanke på hur lite flaskorna innehåller men damn vad snygga lack de gör!!!
    Jag måste skaffa mig en flaska av denna!!

    SvaraRadera
  5. En otroligt fin färg! Ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  6. Denna rosa nyans får helt klart godkänt i min bok. Hade jag inte varit så trött på rosa nu så hade jag frågat om jag kunde låna den.. :P

    SvaraRadera