onsdag 16 oktober 2013

Nail Art: Pink Leopard (United in Pink)

Om jag gillar leopard print? Vad får er att tro det? :) 

Jag kan inte hjälpa det men enda sedan jag gjorde mina första leopard print-naglar (tyvärr har jag inte haft möjlighet att visa dem än) så kan jag inte sluta göra leopard print. Det blir ALLTID snyggt. Det spelar ingen roll om man gör mönstret med höger eller vänster hand för det blir snyggt ändå :)


Vilka lacken är har ni väl typ listat ut. Basen är ju självklart Dazzling Pink från L.A. Girl (det berättade jag ju i morse), det visa är Heaven White från Misa och det svarta är från HM, en sån där 2 Way Nail Art-grej.


Det blev lite konstig skärpa på bilderna och det ber jag om ursäkt för, min kamera ville verkligen inte samarbeta så det spelade ingen roll att jag tog typ 20 st bilder för ingen blev 100% ändå. Men är det United In Pink-tema så är det och då får man bjuda på lite knasiga bilder :)





// Sleepy Elin



7 kommentarer:

  1. Jag måste testa detta, verkar vara ngt jag faktiskt klarar av. ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh wow, det var sååå läckert! Gillar leopardmönster. :-)

    SvaraRadera
  3. Man kan lätt misstänka att du gillar leopardmönster ;) Snyggt blev det i alla fall.

    SvaraRadera