tisdag 22 oktober 2013

Gästnaglar

En sak som jag helt och hållet glömt bort är att visa er bilder på Sannas senaste manikyr. Jag har gjort hennes naglar ett par gånger nu och om ni klickar på etiketten Gästnaglar så får ni upp fler manikyrer som jag gjort på andra än mig själv. Ibland glömmer jag dock bort att ta med kameran och vissa gånger så bilr bilderna bara blaha (det är sååå mycket enklare att ta bilder på sina egna naglar!) så jag har gjort några fler manikyrer än vad arkivet visar.


Hur som helst så är detta alltså Sannas naglar och därför är färgvalet lila precis som alltid ;) Den här gången frågade sanna efter en lila version av den här manikyren och självklart ställde jag upp på det!

Lacken som jag använde mig avvar Innocence från China Glaze, Planks A Lot från OPI, Get Outta My Space från China Glaze, Crushed Ego från Glitter Gal samt Basement Chill från HM. Resultatet blev riktigt snitsigt tycker jag men bäst av allt är nog att vi äntligen håller på att få lite längd på hennes klor :)



// Sleepy Elin 

3 kommentarer:

  1. Sååå snyggt du gjort! Superfint på henne. :-)

    SvaraRadera
  2. Älskar ju lila så det här tycker jag var skit snyggt

    SvaraRadera
  3. Snyggt. Och jag håller med dig, det är grymt svårt att fota andras naglar jämfört med sina egna.

    SvaraRadera