tisdag 22 oktober 2013

China Glaze "Agro" (United In Green)

Jodå, det blir grönt idag igen. United In Green håller på hela veckan ut och med lite tur så kommer jag hinna fixa gröna manikyrer att visa alla dagar. Onsdag och torsdag är redan fixade så ni kommer få minst två manikyrer till iaf :) Något annat jag fixat med de senaste dagarna är redigerat ett gäng EOTD's som jag inte hunnit visa er än. Nu ska jag bara bestämma om jag ska göra ett enda STORT inlägg eller ha någon sorts tema dag/vecka. Några idéer? 

Men vi pausar det för stunden och fokuserar på grönt istället... För olivgröna Agro från China Glaze förtjänar all uppmärksamhet det kan få! Jag har haft det här lacket i samlingen i snart ett år utan att testa det men när jag för någon vecka sedan åkte till Uppsala för att träffa en väninna och fixa hennes naglar var det just det här lacket hon valde för sin manikyr. Och det var så j*vla snyggt på henne att jag kände att jag behövde också bära det. Jag kan nu säga att det är precis lika snyggt på mig och jag kan för mitt liv inte förstå hur jag kan ha missat att använda det. Stort fy skäms på mig!



Förutom att Agro är så vackert att man kan råka ut för andnöd om man tittar på sina naglar för länge så har det också en fantastisk formula. Hade jag haft kortare naglar hade ett lager gott och väl räckt för att det skulle bli opakt men eftersom mina naglar är av den längre modellen så la jag ett tunt andra lager också. Otroligt lättmålat och torkar som på beställning.


Om någon av er inte tycker att Agro ser mycket ut för världen så beskyller jag mina halvusla bilder för det. Jag tog säkert 30-40 st bilder men det vara bara dessa fyra som var någorlunda presentabla, jag vet inte vad för knäpp min kamera fick.

Färg: 5/5
Applicering/formula: 5/5
Elins betyg baserat på "känsla": 5/5
Inköpsställe: Head2Toe Beauty


// Sleepy Elin




9 kommentarer:

  1. Underbart är vad det är. Det är inga fel på dina bilder hörrudu! Jättefina! :)

    SvaraRadera
  2. Ett av mina absoluta favoritlack! Och nej, det är definitivt inget fel på dina bilder.

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med, lacket är vackert, bilderna är minst lika bra.

    SvaraRadera
  4. Detta lack står högt på önskelistan!! Så hiskeligt vackert!! O dina bilder är kanon :)

    SvaraRadera
  5. Varför har jag inte köpt detta för? Jättevackert!

    SvaraRadera
  6. Självklart äger jag detta då det släpptes med Hunger games kollektionen ;)
    Jag älskar det, och älskar dina bilder på det. Minns inte att det var såhär fint, men tackar dina bilder för påminnelsen

    SvaraRadera
  7. oj vad fint det där var då!

    SvaraRadera
  8. Åhh Agro älskar jag, det var sååå länge sen jag lackade med mitt, det måste ändras känner jag. :-) Fina bilder.

    SvaraRadera