söndag 3 november 2013

Sminkningar under oktober

Jag har gjort månadssammanfattningar över de nagellack jag visat under hela bloggens levnadstid och eftersom jag börjat visa lite mer sminkningar så tänkte jag att jag absolut kan börja sammanfatta de sminkningar jag visat också (det var iaf en läsare som var intresserad av det). Så här kommer den första EOTD-sammanfattningen i Sleepy Elins historia :)





Psychic turquoise (Blogginlägg 400!)






Som alltid vill jag ju kunna välja ut min favorit... vilket nog är Inpired By Coffee. Nog för att Victory! är riktigt riktigt fin också men jag gillar hur de guldiga och bruna nyanserna tar fram min ögonfärg. 

Nästa månad hoppas jag på att kunna visa er ännu fler sminkningar, och men lite tur hinner jag göra en 50-tals inspirerad EOTD eftersom jag har fått en önskan om det :)


// Sleepy Elin 

2 kommentarer:

  1. Fina makeups!! gillar det glittriga och skimrande i dina skuggor. Men så vardagliga och snälla ;) undrar hur du hade sett ut i en smokey eye

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket!
      Vet du vad - jag får väl ta och göra en smokey eye nån dag, det var väldigt läge sedan sist! It's a done deal!

      Radera