måndag 5 mars 2018

Blå Måndag hos Makeupbyblowfish

God dag!

Det var 1000 år sedan jag bloggade så jag minns inte riktigt hur man gör, haha. 
Men jag tänkte iaf försöka vara med på Blå Måndag hos Makeupbyblowfish och då måste jag ju visa upp något blått... så här får ni se ett par blå gelénaglar jag gjorde för en vecka sedan ungefär. Snygga va? 




Jag är iaf sjukt nöjd med dem, och det är det viktigaste :) 

Tyvärr minns jag inte vad glittret heter, men det är en glittergelé från Light Elegance, så mycket vet jag. Jag har haft den i typ 1,5 år men endast använt den två gånger och jag förstår verkligen inte varför, den är ju så snygg!

Jag tänker inte bli långranding, bättre att jag håller mig kort och orkar blogga än att jag tar i för mycket och slutar innan jag ens börjat. 

Vi ses nästa gång! 


Kram Elin

4 kommentarer:

  1. Så roligt att se att du är med :) Kul att presentera dig också eftersom du gör mina naglar <3

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du bloggar igen Elin! Håller helt med om naglarna riktigt snygga!

    SvaraRadera