fredag 9 mars 2018

Vimla - billigare kan det liksom inte bli!

Hej igen bloggen!

Jag vill bara ta tillfället i akt och tipsa er om Vimla, en mobiloperatör som sänkte månadskostnaden för mig med hela 200kr varje månad! Jag bytte från Telenor till Vimla för ca fem månader sedan och har inte ångrat det en sekund. de har supertrevlig service samt bra och prisvärda abonnemang med många olika nivåer så man ska hitta det som passar en själv. 

På https://vimla.se så kan ni hitta deras olika abonnemang och vill ni spara ytterligare 10kr per månad så kan ni använda er av min tipsningslänk nedan. Då får både du och jag 10kr rabatt varje månad. Du får det eftersom du blivit tipsad om dem, och jag får det eftersom jag tipsat dig. 


Min tipsningslänk: vimla.se/?201709211745422895


Tipsar du sedan en kompis och den också beställer ett Vimla-abonnemang, 
så får du ytterligare 10 kronor rabatt på din månadskostnad, varje månad.
OBS! Hos Vimla sparas alltid oanvänd surf, samtal och SMS! Win-win-win helt enkelt :)


Kram,
Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar